Przejdź na swoje - poprowadź swój sklep w Mławie lub okolicy

Materiał informacyjny Żabki
Własny biznes z perspektywą rozwoju i stabilizacji to marzenie wielu osób. Sieć Żabka oferuje zmotywowanym i pracowitym osobom możliwość poprowadzenia sklepu pod jej szyldem, bazując na jej doświadczeniu i szerokim wsparciu. Potrzebna jest przedsiębiorcza postawa, ok. 5 tys. zł wkładu własnego oraz pozytywne przejście procesu rekrutacji i szkoleń. Nowy franczyzobiorca otrzymuje od Żabki wyposażoną i umeblowaną placówkę z asortymentem produktowym, różnorodne szkolenia i pomoc serwisową, logistyczną oraz innowacyjne rozwiązania technologiczne. Sklepy pod szyldem Żabki prowadzi w całej Polsce ponad 8000 lokalnych przedsiębiorców. Jednym z franczyzobiorców jest Jarosław Jakubowski, działający w sieci od około 6 miesięcy.

Kiedy i jak zaczęła się Pana współpraca z siecią franczyzową Żabką?

Zacząłem prowadzić własny sklep Żabka około pół roku temu. Wcześniej działałem w handlu, pracowałem w hurtowni z kosmetykami, szło mi dobrze i miałem spore doświadczenie. Jednak marzyłem, aby mieć swój własny biznes i przejść całkiem „na swoje”. Wszelkie kwestie związane z prowadzeniem działalności dobrze znałem od drugiej strony, moja mama pracowała jako główna księgowa, więc zagadnienia związane z tym obszarem nie były mi obce. Bezpośrednią zachętą do otwarcia sklepu był przykład mojej żony, która pracowała w innej Żabce już od jakiegoś czasu. Dziś prowadzę własną placówkę, wspiera mnie żona, zatrudniamy jednego pracownika.

Co ceni Pan sobie w tej współpracy?

Przede wszystkim jasność, klarowność zasad. Od początku wszystko było przejrzyste i czytelne, wszystko było wiadomo, bo sieć dzieli się z nowymi franczyzobiorcami bardzo szeroką wiedzą. A to wpływa na poczucie bezpieczeństwa. Od startu w Żabce czułem, że wszystko mam pod kontrolą, wszystko wiem, wszystko jest idealnie zorganizowane. Co sobie dziś, po kilku miesiącach współpracy, cenię najbardziej? Z pewnością jest to niezależność, działanie na własną rękę. Właśnie na niej zależało mi najbardziej, gdy podejmowałem decyzję. Nie pracuję „na kogoś”, ale na siebie, gram do własnej bramki. Odpowiadam za siebie sam, za to, jak prowadzę sklep i jakie wyniki osiągam.

Jak sieć wspiera franczyzobiorców na co dzień?

Dla mnie największym wsparciem jest pewność, że w razie jakichkolwiek pytań czy wątpliwości mogę zwrócić się do przedstawiciela Żabki i uzyskam natychmiastową pomoc. Do tego dochodzą nowoczesne technologie, które wykorzystuję na co dzień prowadząc swój sklep. Cyberstore to aplikacja, dzięki której z poziomu telefonu mogę zarządzać procesami w placówce i mieć wszystko pod kontrolą. Gdybym miał podsumować moją atuty współpracy z siecią Żabka – na pewno wskazałbym właśnie duże wsparcie na co dzień, poczucie niezależności i świadomość, że to od mojego zaangażowania i motywacji zależy mój sukces.

Sieć franczyzowa Żabka oferuje wszystkim działającym pod jej szyldem przedsiębiorcom wszechstronne wsparcie. Na początek otrzymują placówkę wyposażoną w niezbędny sprzęt, np. lodówki, ekspres do kawy oraz meble. Franczyzobiorcy mogą liczyć na dostęp do know-how, pakietu szkoleń, pełnego zaplecza logistycznego, w tym dostaw do sklepów czy pomocy serwisowej w przypadku usterek i awarii sprzętu. Sieć franczyzowa udostępnia im również szereg nowoczesnych narzędzi, w tym m.in. aplikację Cyberstore.

Franczyzobiorcy Żabki, jak wszyscy przedsiębiorcy w Polsce muszą spełniać wszystkie wymogi prawne związane z założeniem i prowadzeniem działalności gospodarczej. Do ich obowiązków należy m.in. uiszczanie zobowiązań wobec ZUS i Urzędu Skarbowego, kontrola kosztów, a także wszelkie kwestie pracownicze.

Więcej na www.zabka.pl/franczyza

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na mlawa.naszemiasto.pl Nasze Miasto